Thursday, January 20, 2011

Ntah Ape-ape........

Life...it's full of anticipation..everyone will face it but maybe not in the same situation, whatever it is..it's depends on you.how did u handel the situation, it need lots of patient. errrrrr~ excuse me...can i continue in malay? i'm not good in english hehehe... :p

Aku juga seperti insan lain..hari-hari yang aku lalui penuh dengan rintangan..suka duka yang aku lalui dalam setiap hela nafasku mengajar aku arti kehidupan, makin aku mengenali dunia yang hanya sementara ni..makin banyak dugaan dan cabaran yang aku perlu tempuhi. Kadang-kadang rasanya seperti tidak tertanggung lagi dengan dugaan yang aku harus tempuhi ni, mujurlah aku ada tempat mengadu. Setiap hari aku mengadu kepadaNYA..minta dipermudahkan segala urusan, minta diberikan kekuatan untuk menghadapi segala dugaan yang DIA berikan, hanya kepadaNYA tempat aku mengadu nasib dalam menghadapi dunia yang semakin mencabar ini..dunia yang semakin hampir ke penghujung.

Mmmmm...terlalu banyak yang bermain difikiran aku sekarang ni..sampaikan aku tak tau dah nk cakap ape kat sini, terlalu banyak yang ingin aku perkatakan sampaikan aku tak tau mana satu dah aku nak cakap. Rasanya baik aku berenti takat ni je la..rasanya macam nk berenti dh dari menulis ni huhu..maybe ni entry aku yang terakhir...

Salam kemaafan buat semua walaupun tak ada orang baca... (^_^)

1 comment:

  1. don't stop..
    don't quit..
    don't u ever give up..
    life goes on..

    ReplyDelete