Tuesday, November 9, 2010

Akhirnya tercapai....

Fuhhhh!! akhirnya tercapai juga keinginan aku untuk buka blog aku sendiri...yabedabedu!! haha gile lak dah...sebenarnya dah lama aku teringin buat blog, tp aku tak tau apa nk di isi dalam blog ni. Banyak sangat yang bermain diminda aku ni, sekarang pun aku masih lagi tercari-cari apa aku nak isi kat dalam blog aku ni.

Ada kawan-kawan cakap aku ni pandai menulis..ape la dorg ni..aku yang ting tong ni pun korang boleh cakap aku pandai menulis?? aiiyyooooo aammmaaaa.....haha..yang korang baca sebelum ni sebenarnya aku main hentam je la...bak kata si Labi... "hentam sajalah Labu...."

Tapi dalam blog ni mungkin aku akan coretkan kisah perjalan hidup aku kot...suka duka yang aku tempuhi di dunia yang penuh dugaan ini, dunia yang hanya sementara..tempat dimana semua manusia menempuh ujian sebelum kembali kepadaNYA..

Buat masa sekarang aku belum tau lagi nk mulakan dari mana..ntah ada orang baca ke tak la ni ek?? sape la nak baca cerita-cerita yang aku tulis nanti ni?? mmmmm.....tak pe la...aku tulis je nanti apa yang aku rasa nak tulis dalam ni..sekadar luahan hati kot...hahaha ting tong.... =))

No comments:

Post a Comment